Sitat Opprinnelig skrevet av kris
Eller - jeg kan jo forsøke meg med én tablett og kjenne godt etter hvordan det virker nå?

Alle disse vanskelige valg...

Noen som har erfaring med rosenrot, og kan gi meg råd...?
En tablett tror jeg ikke gjør noen forskjell. Adaptogene midler sies å trenge 3-6 måneders daglig inntak før full effekt oppnås. Jeg tok rosenrot en stund, men merket lite - tror jeg. Formen var generelt stigende, men jeg hadde mye annet å skylde på enn rosenroten. Nå prøver jeg igjen - trenger det lille ekstra.

Jeg har også vært forsiktig med å blande inn alskens tilskudd så lenge jeg var syk, men nå er formen bedre og jeg har mindre betenkeligheter med å stappe i meg ting (bortsett fra at jeg generelt helst vil slippe og at det er _dyrt_ Tips: Sverigetur til helsekosten sparer fort inn masse bensinpenger).

De hadde noen nye på Kiwi'n heromdagen, med rosenrot, schisandra og ginseng - skulle gi rask energi.

Det eneste middelet jeg _vet_ virker på meg er Chi-san, mikstur fra helsekosten med schisandra. Det er en kjapp oppkvikker som gjør at jeg holder ut kvelden på slitne dager. Den er også adaptogen, men virker kanskje anderledes på meg enn rosenroten.