Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Tråd: binyrer
Threaded View
-
22-09-05, 13:14 #31
Vet ikke helt hva jeg skal mene Fashionista. Ser at de også opererer med hårmineralanayse. Jeg har jo tatt en slik analyse og spist anberfalt kosttilskudd i 3 mndr. Mulig det har virket i positiv retning. Føler ofte når jeg er inne på forumet at jeg er friskere enn de fleste. Med det mener jeg at jeg klarer mer sånn fysisk. Kan det skyldes kosttilskuddet fra analysen?? Begynte med disse ikke så veldig lenge etter Levaxinen. Nei jeg vet ikke. Har tatt ny test for å se om noe har forandret seg. Det hadde jeg bestemt meg for IKKE å gjøre da jeg mente alt var humbug. Så jeg sjangler fra grøftekant til grøftekant...hodet..tja...
Men siste resultatet har jeg ikke fått altså. Så er jo litt spent da! Men vegatest var nytt for meg. Ser hva n`Finn skriver. Når det gjelder hårmineralanalysen så har jeg en venn som er professor i kjemi,og han slaktet den
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat

Bokmerker