Vi har ikke diskutert noe annet enn et evt tilskudd av Liothyronin, men endokrinologen jeg går til gir ikke dette før en har gått lenge på Levaxin og dette ikke gir tilfredsstillende effekt. Hun hadde jo også en ironisk kommentar om "de som går til Oftebro", så jeg skjønte fort hvilken holdning hun hadde til dette. Jeg har derfor ikke hatt ork til å bringe Armour på banen...

I og med at de fortsatt lurer på om jeg har andre endokrine skavanker, konsentrerer de seg mest om å utelukke dem, virker det som.

Jeg har tatt prøver på binyrebarkhormoner flere ganger, uten at de har funnet noe på dem. Kortisol lå på 400 og noe, og det er vel midt i laget synes jeg å huske. Endokrinologen sa jo at det at jeg har hyperpigmentering kunne tyde på problemer med binyrene, men i og med at prøvene er fine trodde hun ikke det var det likevel.
De prøvene jeg har hatt utslag på tidligere (utenom TSH'en) har vært forhøyet PTH (men denne normaliserte seg igjen), veldig høye Lp(a)-verdier, og for lav IGF-1.
De prøvene jeg skal ta nå er PTH, ionisert kalsium, 25-OH-vit.D, DPB(vit.D-bindende protein), kortisol, ACTH, veksthormon, IGF-1, IGF-bindeprotein 3 og veksthormon antistoff. Finner de for lav IGF-1 igjen er det snakk om en belastningstest på Rikshospitalet. Håper jo ikke det er noe galt med denne for da er å begynne med doping!