Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
17-09-05, 09:48 #9Gjest
Når jeg ble dårlig for 1 1/2år siden var også magen helt i uorden; hadde jevnt diare i godt over 14dager-endte med tarmbetennelse. Etter det startet mitt glutenfrie liv(og melkefrie) Sakte, men sikkert kom magen på plass igjen. Smertene og kvalmen ble borte. Nå har jeg vært uforsiktig igjen, kan spise ferdiglaget mat, sauser, pølser og pølsebrød f.eks. Men jeg holder meg til rugbrød og rugknekkebrød. Men det er ikke noe hjelp i det når jeg spiser både det ene og det andre av annen mat og da pluss godteri(potetgull og sjokolade). For jeg veksler mellom diare og fullstendig forstoppelse.
Men som jeg skrev med den utmattelsen, så er det veldig ubehagelig å kjenne at kroppen blir så trøtt at hvis du ikke legger deg for å sove, så kutter den ut selv. Men innser jo at sukkeret ikke hjelper her uansett, men skulle hatt noe for det... Jeg merker at dette jeg blir deppa av, gråten sitter løst da. Man skal jo kunne holde seg en dag oppe, men det blir vel bedre med større dose. Jeg er også spent på hva spesialisten vil tilføye på behandlingen.
Alt jeg vet nå er at kroppen føles ut som dobbel influensa og som jeg skulle ha grått i 14 dg.
Du har kanskje noen råd om flere prøver eller spørsmål som jeg bør stille?
Jeg går ihvertfall over til helt glutenfri/melkefri kost igjen for å gjøre det jeg kan.

Svar med sitat
Bokmerker