TSH-en min ble null før jeg passerte 2Grain. fT4 var da 8-!0 og steg ikke i perioden som jeg økte til 2,75. Da jeg hadde brukt 3G i 8 uker var fT4=15, men da gikk jeg ned til 2,85 fordi hvilepulsen steg for mye. Etter 10 uker på 2,85G var fT4=11. Nå har jeg gått 2uker på 3 og vil måle om noen uker.
Jeg har igjen å se om hue mitt kan bli hva det forøvrig "aldri" har vært. Jeg må vel være ærlig å si at de peiodene hvor jeg var skikkelig dårlig har jeg ikke mer, men det er ønskelig at det blir noe bedre.

Jeg håper at det er slik du sier Nora, og tolker det slik at det er et lite håp for meg også.
Det er bare det at min erfaring sier meg at jeg ikke kan sammenlikne fT4 som målt på Armour med den som er målt på Levaxin.
På Armour fungerer jeg mye bedre med fT4=8 enn på Levaxin med fT4=28.
Det siste alternativet medførte store smerter,lav temperatur og vektøkning. Det første alternativet fjernet alt dette !
Sist jeg målte sa jeg fra at jeg også ville måle fT3, men det ble avglemt.

Sportyboy, jeg forstår ikke første del av spørsmålet ditt.
Armour inneholder også T3. Denne kan gi litt varme en times tid etter inntak, men det går over etterhvert. Dette bør jo gå over før man forsøker å øke. Gjør det ikke det kan det være et tegn på at dosen er i høyeste laget, men dette må en nok tåle en tid før en kan konkludere.