Viser søkeresultater 1 til 10 av 117
Threaded View
-
12-09-05, 19:54 #11
Er nok mye sant i det dere skriver her om armour. Jeg lurte på om det går an å ha noen andre sykdommer også, eller om det er stoffskiftet alene som er årsaken til mine plager. Føler på en måte at det ikke er stoffskiftet som er årsaken for jeg er ikke tykk og har aldri vært det, og det eneste symtomet som er her hos meg er trøttheten. Er utmattet hele tiden. Føles som kronisk tretthet. Selv om jeg ikke har gått på medisiner lenge er det jo litt rart at medisinene ikke har virket i det hele tatt da, liksom. Bare lurte på om det er noenmuligheter for at det er noe annet i bakgrunnen som ligger bak trettheten og at stoffskiftet kanskje bare er en medfølger? Ja ja, dette blir jo bare grubling, men greit å vite om det er noen som vet noe liksom. Er jo mange med gode kunnskaper her inne.
Legen mente nå at jeg hadde lavt stoffskifte og jeg har nå startet på Levaxin. Synes dette er litt rart siden jeg er gutt og bare 23 år. Eneste symtomer er at jeg har vært mega trøtt, slapp, litt dårlig konsentrasjon og til dels hukommelse!

Svar med sitat
Bokmerker