Jeg økte til 3 grain i sommer. Og er det dager jeg føler at jeg trenger "litt ekstra" så tar jeg 3 1/2. Jeg er litt redd for å gå over 3 grain permanent siden det er høyeste anbefalte dose fra produsenten. Men jeg var ikke oppe i 3 grain før i sommer - 9 mnd etter at jeg begynte med Armour.
Og jeg sover godt om natten, og kjenner ikke noe hjerteklapp eller varmefølelse. Jeg kan ta 3 1/2 grain på en gang uten problemer. Har glemt dosen en gang i sommer, og tok alt om kvelden. Sov like godt.

Jeg skjønner godt at du er skuffet. Det er lett å få store forhåpninger til en ny medisin. Mange rapporterer om stor effekt etter kort bruk. Det går an som meg, å merke bedring gradvis.

Jeg ville ikke kombinere Armour med Levaxin, men ser at det er vanlig for flere. Det er vel individuelt hva som føles best. Jeg tror jeg er svært nær min idealdose.

Om morgenen sykler jeg til barnehagen med 2-åringen. Så er det å sykle til jobb, og det er en ganske tung jobb. Så sykle og hente i barnehagen, og gjerne handle også. Nei, det går ikke fort men det går da på et vis. Regner det som nok trening, over 1 time daglig. Og noen turer ut i helgen også.
Og jeg sover gjennomsnitt 7 timer. Er fornøyd med det i forhold til hvor mye jeg sov før. Synd at jeg har sovet bort så mye av livet mitt.