Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
11-09-05, 21:48 #3Kirsten Gjest
Hei og takk for svar Kris!
Må ta både Somadril og Nobligan for å fungere i det hele tatt... Når jeg periodevis går ned på dosene ender det alltid med betennelser, herpesutslett og låsninger i rygg, nakke og hofter. Har slitasjegikt og fm.
Sarotex tar jeg på kvelden, da slipper jeg oppvåkning av smerter på natten. Før sovnet jeg på Sarotex og sov i flere timer, men det gjør jeg ikke lenger.
Har også i perioder på flere måneder kuttet ut Sarotex, men da våkner jeg med så sterke smerter at jeg må ta både Somadril og Nobligan for å i det hele tatt å stå opp.
Imovane har jeg dessverre brukt over lang tid, og når jeg kutter ut den får jeg faktisk ikke blund på øynene.
Tar ikke Nobligan og Somadril på kvelden.
Er mildt sagt fortvilet :( over alt jeg må putte i meg for å fungere noenlunde!!
Har i over 3 år hatt en vanskelig situasjon med bl.a mange dødsfall og alvorlig sykdom i nær familie. Etter at jeg i flere døgn våket over far min og var aleine med han da han døde har jeg ikke klart å sovne uten å ta noe å sove på, til tross for at jeg er sliten og trett hele tiden
Har prøvd det meste av alternativ behandling, men hittil har det ikke slått ut i bedring. Håper jo hele tiden da at jeg skal klare nedtrapping og kutte ut noe av tablettene.....
Og selvsagt håper jeg å bli bedre når jeg får mer orden på medisineringen av hypothyreosen.
Indremedisineren har fremdeles ikke fått henvisningen som jeg i 5 uker har mast på at legen min skal sende. Og til rehabilitering/smerteteamet på sykehuset ba jeg om henvisning i mai. Var hos henne sist fredag, da innrømte hun at hun hadde glemt av henvisningene og at hun nå satt seg til å skrive de....
Kommer til å ta dette opp videre med både trygdekontoret og aetat.
Uff - dette blei visst bare elendigheta..., skal prøve å vinkle ting litt mer positivt neste gang jeg skriver noe....

Svar med sitat
Bokmerker