Viser søkeresultater 1 til 10 av 117
Threaded View
-
11-09-05, 20:11 #6
Jeg tar 3 tabletter armour(0.5 grains står det på boksen), og 25 mikrogram levaxin om dagen! Har gjort i ca 1 mnd nå. Er nok mulig det må gå litt lengre tid, men synes ikke akkurat at jeg svever på skyer. Med en gang jeg startet på armour så begynte jeg å trene litt mere også fordi legen mente det ikke var noe farlig å trene, så det kan jo kanskje være derfor jeg ikke føler meg så mye bedre. Men, jeg vet ikke. Uansett så er jeg stup trøtt nå etter å ha vært hos kjæresten i to dager. Vaskelig å holde øynene åpne her. Kan ikke skjønne at det kan være stoffskiftet som gjør en så trøtt as. Er jo trøtt hele dagen. Du verden, hadde en magiker klart å få energien og overskuddet tilbake i meg skulle jeg hoppet i taket av glede altså. Er utrolig kjedelig å være så trøtt og utmattet hele tiden.
Legen mente nå at jeg hadde lavt stoffskifte og jeg har nå startet på Levaxin. Synes dette er litt rart siden jeg er gutt og bare 23 år. Eneste symtomer er at jeg har vært mega trøtt, slapp, litt dårlig konsentrasjon og til dels hukommelse!

Svar med sitat
Bokmerker