Viser søkeresultater 1 til 10 av 117
Threaded View
-
11-09-05, 19:10 #5
Ingen tvil, jeg spiser mer på Armour. Og kan gjøre det uten vektøkning. På Levaxin måtte jeg være "på slankekur" hele tiden for ikke å øke i vekt. Hver økning av matinntaket i noen uker førte til et kilo ekstra. Som aldri forsvant.
Armour har gjort at jeg har gått ned en del kilo, men nå bare koser jeg meg, og vekta står stille. Jeg har god apetitt, og er generelt matglad.
Det er mange som sier at de merker bedring straks de tar Armour. Jeg var ikke helt overbevist etter bare 1 mnd. Men så begynte jeg veldig forsiktig, med en pitteliten dose.
Kroppen lagrer T4, bundet til protein. Jeg tror faktisk at dette lageret av Levaxin-T4 måtte tømmes først? Jeg har merket bedring i små steg. Har ingen store, revolusjonerende AHA-opplevelser, men heller ingen nedturer. Slow and steady.
Jeg vil råde deg til å fortsette noe lenger, ta blodprøver, kjenne på kroppen, og evnt endre dosen. Hvor mye tar du nå?
Trettheten og depresjonen har blitt mye bedre på Armour. Det jeg har merket minst bedring på, er yteevnen ved trening. Men så har jeg hatt problemer med det siden 1993.
Jeg var i gjennomsnittlig god form for alder og kjønn. Da jeg fikk struma, mistet jeg straks evnen til å prestere noe annet enn lavintensiv mosjon. (Gåing, sykling i sneglefart på flat mark) Ble utrolig mye verre på Levaxin. Klarte å øke intensitet og styrke litt med Armour, men er ennå langt under der jeg vil være.

Svar med sitat
Bokmerker