Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Hvilke prøver bør taes ?
Hybrid View
-
07-09-05, 12:28 #1
det har ikke vært et problem før. Har dager hvor å formulere en enkel setning til noen av familien blir bare tull. må ta meg smme og konsentrere meg skikkelig om hva æ ska si. men ting på papir er lettere å forholde seg til. Klarer ikke å få tak i forkortelser og tall muntlig og æ studerer it og økonomi!
men det går heldigvis greit med skolen,,, har ikke begynt å lese ennå :(
Skal heldigvis ikke ha flere muntlige eksamener!
æ har merka at har begynt å bytte bokstaver. og så er æ finsk... riktignok kan norsk godt men ....
Har heldigvis skjønt det at å prioritere seg selv er viktig, men må av og til sloss med dårlig ssamvittighet. Spesielt i forhold til barn. Ikke det, prøver å følge med de og tar tid til dem når det trengs. Vet du om noe artikler som er rettet mot pårørende til den som har lav stoffskifte? iom at ting er vanskelige å forklare så føler at familien skjønner ikke likevel hvordan det er. det de vet er at æ ikke tåler lyder, det hører de hver dag. også at æ hører dårlig.
Har kjøpt boken "Hypotyreoisme og jeg" og mann min skal lese det... men den er kanskje for lang til en som ikke er vant å lese bøker. Boken beskrev godt tilstander som jeg også har men ikke har fått satt ord på tidligere.
Kanske man skulle hatt egen forum for tips til hverdagen?

Svar med sitat
Bokmerker