ska skrive prøvene ned og viser tillegen. er litt spent for legetimen imorgen for det blir en ny lege. holder på å skrive alle plagene æ har og der er en side allerede ! Tar med alt. Har gjort det før og skrevet brev som æ får legen til å lese først, for hvis æ skulle si alt det så ville ikke klart å formulere det slik æ ønsker og ikke ville æ har huska alt heller! Ser ut aat legen setter pris på det og.

Ja finn, du snakker om "orden i hauet". Fra å være en kvinne som kan gjøre mange ting samtidig til å klare bare en tanke i hodet om gangen, sånn har det vært med meg. Må velge hva ska tenke på og ha ro for å finne ut av det. Dette gjelder alt fra middag til dusjiing osv. Kom på at for mange år siden fant på å si at " æ må ha hauet i fred" når familien prata og spurte for mye. Hver tur til byen blir planlagt slik at æ husker hva æ skulle gjøre. Da er det greit å være alene så man ikke blir forstyrret av andre.
Har klart to år på høyskolen, den tredje må taes over to år som er den æ holder på med nu fordi har hatt første prioritert på skole og tankene og. Ellers hadde det aldri gått. Skjønner mye mer nu etter å ha lest hva andre sier om dette. F.eks. i vår hadde strålende presentasjon av prosjektet og dagen etter i muntlige ble spurt om det og æ huska nesten ikke det elementære. Klarte såvidt å stå. Da skjønte æ ingentig hva som skjedde, for det var ikke nerver. Dagen før kunne æ har prata sensor rundt.

Når æ tenker meg om så har hatt dager på skolen hvor æ skjønner ingenting i motsetning til andre dager. Har følt meg dum mange ganger. Skjønner nu at det er pga stoffkifte.

Har ikke noen råd å gi deg Finn, dessverre, kan bare dele mine erfaringer med deg. Det æ gjør er å velge hva æ bruker hodet mitt til og setter av tid til det og blir æ for sliten så går æ og legger meg. Prøver også å få være alene.