Kjære dere. Tusen takk for omtanke. Jeg er ikke SÅ gær`n da. Spiser jo. Går ikke rundt og er sulten. Og - jeg kan "alt" om hva som er riktig å spise: lav GI, Atkinsen, Fedon osv. Og faktisk er jeg ganske flink til å sile hva jeg putter i munnen. Ingen godterier her nei! Har styrt unna kaker, snop og hvitt mel i årevis. Spiser Ingers Rugbrød, egg, proteindrinker (nå uten soya) og brun ris, kylling og fisk. Varierer litt m krydder - uten salt!!
Kyllingen er varm fra butikken, litt ork å vente på at risen skal bli ferdig. Liker best ferdig marinert laks rett i stekeovnen.

Noen gode tips utover dette??

Glemte å si at på en vanlig dag hjemme drikker jeg opptil 2 liter vann i tillegg til urteteer. Vart litt spesiell denne turen da drikkeflaske ble glemt og vi måtte drikke fra bekker.

I dag skal jeg på kick-off på 3T i Ålesund. Body-pump, body-step og body-attack for de som kjenner begrepene. Jeg er selv instruktør her på hjemstedet i body-step. Det er opplagt til 150 deltagere på hver gruppe i dag så jeg gleder meg!! håper kroppen tåler dette. Spent!!