Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Trim
Threaded View
-
04-09-05, 15:01 #6
Det var fettforbrenningen jeg ville ha tak i her ja! Frokost og frokost? Den ble inntatt kl 14.30. Jeg sover så utrolig feil, men etter å ha ventet 1 time etter Levaxin/Liothyronin, og så denne brødskiva, stakk jeg til fjells umiddelbart. Så det er ikke så ille
Vil føye til at jeg har våknet x antall ganger i natt med smerter så det var nok for tøft ja. Så fristende når man føler at alt funker, men denne natten har vært slem, og jeg kom meg ikke opp før kl 15.00. Blir nok en stund til neste gang :(
Men jeg har altså ork, men kroppen protesterer. Og det tror jeg helt sikkert er medisinen. Jeg har hatt mange slike fjellturer de siste årene - med hypotyhyreose og uten medisin - og aldri fått slike ettervirkninger. Kjedelig dette opp i alt det gledelige. I dag tar jeg det easy.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker