Tusen takk Marge!!
Da jeg la frem for legen en artikkel jeg hadde printet ut fra en link på forumet her kommenterte hun den ikke annet enn med at problemstilling med event. mer medisin egentlig var for endokrinologer. Hun tok heldigvis mange av prøvene jeg ba om, men når det gjelder prøvene på binyrer mente hun den var så kompleks at jeg måtte ta den hos spesialist. Armour hadde hun aldri hørt om.
Men nå er det snart 4 uker siden jeg var der og indremedisineren hun henviste meg til har fremdeles ikke mottatt henvisningen. Og jeg vet at det er 3 måneders ventetid der.... Ringte til endokrinolog og spurte om ventetiden der, og der var den for "uprioriterte" (som jeg nok sannsynligvis vil havne under) også på flere måneder. :(
Men som du skriver, dette er viktig for saken min på aetet/trygdekontor. Har brukt opp tiden med rehabilitering og sannsynligvis også attføring siden attføringsopplegget ikke fører meg tilbake til yrkeslivet. Er for syk til å klare noe rett og slett og har "forberedt" meg nok en gang på å søke om uføre. Ikke rart at vi har mange uføre.... :x