Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Hybrid View
-
02-09-05, 20:02 #1
Jeg tror du har lagt et godt samarbeidsgrunnlag med din lege. Du har informert denne om dine valg og vurderinger.
Opprinnelig skrevet av Yvette
Du har nok rett i at legen er usikker. De har trolig maks 40 pasienter om dagen. Med sykdommer i alle retninger. De færreste har hypothyreose. Kun halvparten av befolkningen er syk, og de færreste av oss har samme sykdom.
Som sagt var ikke mitt forrige innlegg noe personangrep. Det var ikke engang veldig mye til hjelp for noen. Jeg bare prøvde å trekke opp andres perspektiv - i dette tilfellet det som for meg ser ut som det perspektiv legen står overfor.
---
Yvette, hvis du på noe vis føler deg angrepet eller krenket av mitt/mine innlegg, beklager jeg det veldig. Det har i så fall ikke vært min hensikt. Men tåkehjerner som oss/meg klarer ikke alltid å formulere oss presist nok.Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.
Lignende tråder
-
Endring på blodprøver
Av kita1288 i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 07-02-11, 22:02 -
Hvad enhver stofskiftepatient bør vide om Levaxin og Eltroxin!
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Det begynner å skje noe
Av JoJo i forumet SolskinnshistorierSvar: 1Siste melding: 07-08-05, 17:20

Svar med sitat
Bokmerker