Ufatterlige historier dere har å fortelle mange av dere. Begynner å ane meg at jeg også må forsøke tååålmooodighet, men det er ikke lett. Vil gjerne ta en pille og være frisk.

Kan jeg spørre deg baremei om "bivirkninger" av så høyt B12? Og hvordan er vekta? Ønsker meg Armour bare av den grunn nesten. Slik jeg leser så har dere alle positive erfaringer med at den går nedover. Stemmer det i ditt tilfelle også? Kanskje du har skrevet om det tidligere.

Så fint at arbeidslysten er kommet tilbake da! Det er noe med å være med i det normale pulserende livet igjen. For min del ønsker jeg meg bare pensjon ettersom jeg ikke fungerer i min nåværende jobb. Men jeg sliter litt med å fylle dagene. Er singel med en sønn på 25 år i kjelleren, men han stikker bare oppom av og til. Og jeg må anstrenge meg for å være sosial. Og som oftest så gidder jeg ikke. Tar for lang tid og for mye krefter bare å stelle seg. Men jeg forsøker.

Kanskje jeg har gått for lenge med sykdommen jeg også? Så jeg håper jo at jeg på sikt kan fungere i arbeidslivet igjen, men akkurat nå orker jeg ikke tanken en gang. Ønsker å prøve Armour, men legene her skriver ikke ut denne medisinen.