Heisann
Takk for svar og råd.
Kan noen komme med meninger om dette???
Skal jeg bare godta det?

Nå fått svar på min Anti-TPO prøve, den var på 10 ref. verdi 0-35. Så den var jo normal.
Da jeg henta ut prøven på den, spurte jeg om jeg kunne få kopi av prøver som ble tatt for litt over 1 år siden. Det fikk jeg.
Slik var de:
TSH 2,1 ref. verdi 0,3 - 5,0
Fritt T4 13,4 ref. verdi 12,0 - 24,0

og prøvene no var sånn:
TSH 2,9 ref. verdi 0,3 - 5,0
Fritt T4 15,6 ref. verdi 12,0 - 24,0

Så jeg var frisk mener legen, men det hjelper jo ikke hva resultatene der sier.... Jeg fryser like mye, glemsk, treg tankegang, lite energi og utroli lite tålmodighet, tørr hud, håravfall, like lite lyst til å treffe folk de fleste dager...osv...
Så legen min sender meg til hudspesialist no pga, håravfall....
Grunnen til at de første prøvene ble tatt var pga at jeg besvimte engang.
Etter det har ting blitt værre og værre, men er sikkelig frustrert for tia, føler jeg ikke får noen hjelp og legen var liksom ikke helt intr. følte meg omtrent som en hypokonder...

Men føler meg fortsatt som en 80 åring og det kan jeg ikke godta jeg har jo akkurat blitt 30 år, og synes livet er tungt. og det er så dumt no når jeg egentlig skulle gledet meg over å se ungene vokse opp. Så blir ting tyngre etter vært som de vokser når det egentlig skal bli lettere når de er blitt mer selvstendig...
Har egentlig gitt opp å få hjelp no, får bare å prøve å leve med symptomene og ta prøvene på nytt etter 1 år eller så og se....
noen gode råd?
Hilsen fortvilet....