Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
28-08-05, 21:42 #11Kirsten Gjest
Hei igjen!
Har hatt barnebarnet mitt på 3 år på overnatting og det har vært godt å legge fra seg "kampen" mot hjelpeapparatet. Og fått mange gode koser og morsomme replikker. Som : "Når du smiler mimmi da danser det inni hodet ditt!" Verdens beste medisin!!
Men er kjempesliten etter et lite døgn og trenger vanligvis flere dager på å hente meg innigjen.
Som du skriver Yvette, en blir fryktelig sliten av å forholde seg til øvrigheta. Forstår godt at du ikke føler at du har noe å vinne på å være tilstede. En føler lett stress i en slik situasjon og når kreftene ikke er til stede så sier det jo stopp. Og det er faktisk LOV til å være syk!!
Noe som er et paradoks er at det er kun på de "gode" dagene jeg har ork til å både prate i tlf. med "hjelpeapparatet", og i alle fall å gå dit for å snakke med noen. Dermed hører/ser de meg kun når jeg er mest oppegående.
Tror forresten at noen naboer som har kommet uventet inn på besøk til meg har fått seg en støkk når de ser meg i den vanlige og dårlige forfatningen.
Jeg håper virkelig at basismøtet vil komme frem til en god ordning for deg Yvette. Du må holde oss underrettet!
Klem fra Kirsten

Svar med sitat
Bokmerker