Det høres skikkelig ille ut Kirsten. Mulig jeg håper på det håpløse, men jeg mener selv, og legen min også, at der rett og slett ikke finnes noen restarbeidsevne. Og da må Aetat finne arbeid til meg/oss da hos en arbeidsgiver som vil ha mennesker som ikke makter å være i arbeid.

Litt ironisk setter jeg meg selv i rollen som arbeidsgiver, og jeg må si at jeg ville hverken ha ansatt noen som meg selv eller deg (forstå meg rett)i min bedrift.

Det er så latterlig at jeg finner ikke ord! men får bare kjøre løpet. De kan vel ikke dra oss ut av sengen heller da??

Jeg tror du sliter mer enn meg her og jeg synes inderlig synd på deg. Håper du greier å fortelle disse byråkratene at du har et problem. Har du virkelig fått avslag også før disse instrammingene?? Utrolig! Min forste 50% uføre gikk "greitt" i boks i 2004 faktisk. Måtte anke, men fikk medhold med en gang. Angrer bittert på at jeg ikke søkte 100% den gangen. Det var på grunnlag av annen sykdom - ikke hypothyreose, men jeg hadde allerede kjempet litt for lenge for å fungere i yrkeslivet. Og når Levaxin kom og satte meg helt ut av spill så kollapset alt.

Vi får holde hverandre litt underrettet. Forstår at du har kommet litt lenger enn meg siden du allerede har vært innom Aetat.

Som du sier så er det en fantastisk god støtte å være på dette forumet