Kjenner meg igjen i mye av det du skirver Kirsten. Jeg må også ta Sarotex og innsovingstablett for å sovne. Litt rart dette da jeg har skjønt at de fleste med hypothyreose sovner lett. Men jeg kan sove MYE når jeg først sovner, og føler behov for mye søvn. Så jeg tar det nok igjen. Tar også noe alkohol (vin) på kvelden for å roe ned. Virker helt meningsløst, men det føles som om hjerna likevel kjører på høygir.

Jeg har 1/2 uførepensjon i boks, og er i ferd med å søke full. Vanskelig må etter den nye sykelønnsordningen, men med all kroppsverken og redusert søvn på natten, så makter jeg ikke mer. Har i flere år brukt av feriedager og helger for å kompensere for tapt arbeidstid. Og dette gidder jeg ikke lenger. Ikke er det riktig heller mår du har en sykdom. Jeg har regnet på hva jeg har råd til og får det så vidt til å gå opp - uten å måtte selge huset. Jeg er alene (har vært bestandig) med en sønn på 25 år som jobber og bidrar litt.

Når det gjelder sosialt samvær er det lik null. Jeg orker aldri invitere noen hit da jeg ikke er i stand til å lage mat. Besøker av og til gode venner som ikke krever noe tilbake. De forstår at jeg har et problem.

Håper du kommer deg til igjen så du får ta opp trimmen din. Den er av uvurdrlig betydning klem. Føler med deg. Jeg merker at smertene forsvinner litt etter litt under trening ettersom kroppen blir varm, MEN - tren med måte ellers så blir iallefall jeg smadra dagen etter. Men det er kanskje andre slags smerter du sliter med.