Haha, ja, det tror jeg kan være veldig smart. Man tenker vel ikke alltid så langt tenker jeg.

Nå er det en stor mulighet for at jeg får meg ny fastlege. Hun er en dame som anbefales fordi hun tar seg god tid med pasientene. Kanskje hun kan være ganske riktig for meg. Sitter bare å venter på at to stykker skal bytte bort fra henne slik at hun får ledig plass:P haha.

Oppdateringen jeg prøvde å skrive forrrige gang hadde egentlig bare mye av det samme som før. Det mest frustrerende jeg sliter med nå er at jeg ikke går ned i vekt et eneste gram, at jeg er veldig mye trøtt om dagene selv om jeg sover godt, jeg stammer og stotrer MASSE. Det høres noen ganger ut som om jeg ikke kan snakke skikkelig, og ennå verre når jeg skal lese noe høyt. Jeg forsvinner veldig bort i tanker når jeg snakker om noe. Nå har jeg heller begynt å snakke mindre fordi jeg ikke vil vise at jeg snakker tull. Jeg har begynt hos akupunktør nå, ei dame som bare er helt fantastisk, hun tar seg litt av å gjøre plagene litt mindre.

Nå glemte jeg de andre tingene jeg skulle nevne ,haha.. nesten så man bare må le av det... haha:P