Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Hybrid View
-
07-11-08, 08:33 #1
Re: Hva ville du ha gjort? Tromsø eller andre steder?
Hei igjen. Takk for svar Nora!
Nå begynner jeg å bli ganske så fortvila over legestanden. Ble som nevnt ovenfor henvist til Tromsø og ventet på svar fra dem. Hadde time hos fastlegen min 29. oktober og fikk der beskjed om at endokrinologen i Tromsø ikke ville ha meg dit. Han mente at det umulig kunne være Subakutt Thyreoiditt jeg hadde nå.
Har hatt SR over 70 i 8 mnd. nå og det er over ett år siden symptomene startet. Det mente han var for lenge til at det kunne være S T. Jeg må derfor ha en annen autoimmun sykdom.
Det kan hende at jeg har hatt S T, men ikke nå lengre. Dermed sendte legen min ny henvisning til sykehuset her jeg bor, den 21. okt, da hun fikk beskjeden fra Tromsø. Etter nesten tre uker uten svar ble jeg utålmodig og ringte medisinsk avd. på sykehuset. De hadde ikke mottatt henvisningen. :evil: Datatrøbbel for noen uker siden kunne være årsaken. Så i går sendte legen min den på nytt og her sitter jeg og venter igjen! Var to ganger inne for utredning på sykehuset i vår og nå er det sannelig påan igjen. Kjenner tålmodigheten begynner å bli ganske så tynnslitt! Dette går jo også utover inntekten min, i tillegg til familien og jobben. Fra januar mister jeg 33% av inntekten og alle kan jo skjønne at det ikke blir enkelt. Bare pga. at jeg har vært så sabla tålmodig og stolt på legene. :evil: Du skal sannelig være frisk for å takle å være sjuk!
Legen min sa at autoimmune sykdommer kan "avløse" hverandre. Er det noen som har vært borti dette før?
Inntil jeg har vært inne til utredning forblir jeg medlem her inne på forumet, selv om endokrinologen var skråsikker på at jeg ikke hadde et stoffskifteproblem lengre. Vil se hva legene her sier først.
Fikk diagnosen Subakutt Thyreoiditt i april 08 og har ventet på å bli frisk siden da... Men nå vet legene plutselig ikke hva jeg har igjen så da er det påan igjen med nye utredninger, og mer venting...

Svar med sitat
Bokmerker