Hei igjen Nettverk Så kos at du kallte meg Hilde- pilde det fikk meg til å smile å tenke på min lillebror som alltid synes det var så morsomt å erte meg med det navnet når vi var små

Jeg vet ikke hva som er best for deg å gjøre jeg, er selv så drittlei til tider at jeg føler meg helt maktesløs. Men så mobiliserer jeg igjen og tar fatt på ei ny økt ;)

Det suget du beskriver er for meg synonymt med for mye Lev., ikke noen poltur over svenskegrensa med for mye i bagasjen på vei hjem hehe. Men følelsen er bra beskrevet.

Dosering av Lev er svært individuelt. Jeg har en ikke-fungerende kjertel etter radioaktivt jod og bruker 75- 5 dager i uka og 62.5- 2 dager i uka. På 75 hver dag blir jeg hyper. Jeg er en lettvekter da, jeg har lest her inne at vekten har noe å si. Så med mine 57 kilo trenger jeg kanskje mindre enn det som betraktes som "normal" dose.

N'Finn - jeg knasker gulerøtter jeg hehe. Jeg vet ikke om årsaken til hyper på høsten skyldes for myyyyyyyye D3 i løpet av sommeren. Jeg er som sagt ingen solelsker og tilbringer relativt lite tid ute på dagtid om sommeren. Det blir gjerne ettermiddager når ting er mer levelig for meg. Jeg elsker solen, men skyr varme ;). Jeg tar tran hver dag, så jeg får vel i meg litt D3 der antar jeg og så får jeg se til å få åpnet boksen med Nycomed D3 her da og stappe inn en slik en hver dag også. Jeg er bare så lei av alt som ser ut som ei pille

Jeg håper urofølelsen/sugfølelsen legger seg Nettverk, den er ubehagelig - og at du finner ut av dette. Blodprøvene hadde jeg tatt uansett ;)