Hei Hilde-pilde-røntgenbilde!!

Takk for svar... Jo, både enig og uenig i det med blodprøver. Man blir bare så DRITTlei av å gå til legen også. Er så deilig å ha pause. TIng hadde gått i rett retning da jeg tok blodprøver for 5 uker siden og når jeg etter det da har gått opp 2 ekstra dager i uka til lik dose hele uka, regner jeg med at min TSH er "perfekt" (misforstår meg rett!!!!!) osv osv :-) Noen ganger tenker jeg veldig som Finn her og blåser veldig i hva prøvene mine viser og får lyst til å prøve meg frem.....i det små såklart. Jeg har allerede startet på 100 mcg idag, men har vel liggende et blodprøveskjema her jeg har betalt for kom jeg på så kan jo uansett tappe litt blod i morra før dosen.... Jeg tør ikke øke til 100mcg i uka - prøver med 3 eller 4 dager i uka noen uker først.... Uansett hva blodprøvene viser :-)

Skjønner VELDIG godt ditt svar, Hildemor, jeg blir bare så ekstremt utålmodig. Fordi nå som jeg har vært flink og økt saaaakte fra i sommer, så kjenner jeg så forbaska godt denne gangen at det er stoffskiftesymptomer og ikke andre ting. Veldig rar følelse å gå rundt uten selvtillit på ting man egentlig ikke tenker over ellers, til og med misunnelse kan jeg føle!! Det er vel fordi man gjør seg selv mindre i forhold til andre osv...i slike faser. Utrolig merkelig, og kler meg ikke i det hele tatt.

Jeg er hakket bedre idag, men det kan kanskje også være fordi det er tidlig på dagen. Jeg har sovet MAKS 2 timer i natt, har hatt et sinnsykt sug/trykk/uro rett under brystet (forklarer det nesten best som følelsen man har rett før man skal inn på jobbintervju...eller når man skal over svenskegrensa og tollen med litt for mye Systembolag-bagasje...;-))....samme type stress!! ) som har vært konstant i hele går og i hele natt. Løsnet bittelitt idag, gudskjelov. Håper så inderlig det gir seg.

Forresten, når jeg i denne post'n skriver "overdosert" så mener jeg egentlig "økt for raskt"...

Og en annen ting jeg kom på i går kveld - i forigårs knaska jeg brått i meg 5 D3-vit.tabletter, kan dette gjør ting verre sånn brått før de evt blir bedre?? Skulle da ikke tro det....

Jeg har også gått opp en kilo siste uken uten å ha endret kostholdet en døyt - jeg er superflink med kosten for tiden og har ikke spist noe eller gjort noe som skulle tilsi at jeg går opp en kilo. Lever på tilnærmet candida-kur-kosthold og da går man ikke akkurat OPP i vekt, kan man trygt si :-)

Uansett - når ting har gått stigende bedre siden i sommer sånn smått, og det også har gått fin-fint å øke de 2 siste dagene selv om jeg ikke har blitt merket noe bedring fra 5+2 dager til 7 dager..så syns jeg det er rart man plutselig skal bli verre nå?? Men er vel som Finn og sier - det er jo ikke akkurat noen høy dose, er vel mer "vanlig" å ligge på rundt 100 mcg....

Kroppen er rar........sukk...