Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Hybrid View
-
30-10-08, 13:20 #1
Re: Armour - dosis
Hele innlegget forsvant .......
Jeg får prøve å rekapitulere det viktigste.
"men jeg mangler ligesom det sidste skub". Vi skal nok akseptere et visst tap av velbefinnende.
Ikke en pille i hele verden kan erstatte at selve reguleringen av hormonene er borte, og kjertelen kan til og med produsere noe vi ennu ikke vet hva er.
Ikke en lege i hverden kan fortelle deg hvordan du har det, og hvor stor dose som er best for deg.
Heller ikke Lowe. Jeg har lest mye på sidene hans for noen år siden, og vurdere ham som innovativt tenkende.
Noen utsagn hviler litt for tydelig på en BIZZNIZZ - han skal jo ha kontakt med pasienter, og da passer det jo dårlig å si at man selv er den beste til å finne sin idealdose.
Og lignende....
Blodprøver er kun prøver i transportsektoren og kan ikke fortelle deg noe om hvor høyt stoffskiftet er. Det kan fortelle deg hvor mange hormoner som er tilstede i transportsystemet - ikke hvor mange som virkelig brukes.
Jeg vet ikke om vevsprøver kan det, eller hvor gode de er til det, men det er jo inne i cellene stoffskiftet foregår.
T3 slipper oxygen til, så starter forbrenningen. Det er ialfall et korrekt sted å se efter det.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Insulinresistent - Armour vs Liothyronin?
Av Marin Grense i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 15Siste melding: 22-05-08, 21:51 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Armour og Liothyronin
Av Berit S i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 20-12-07, 18:21 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47 -
har levaxin og liothyronin-kan jeg bli bedre med armour?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 31-08-07, 19:26

Svar med sitat

Bokmerker