Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
30-10-08, 13:05 #32
Re: Armour - dosis
Det undrer mig ikke. Ikke efter at jeg havde talt med flere stofskifte- og fibromyalgi patienter, som alle fortalte om et "underligt" fænomen: Når de skulle føre bil et eller andet sted henne - og når de trådte ordentligt på speederen (høj fart) - "vågnede" de ligesom fra en dvale og havde det meget bedre under hele denne køretur i høj fart.
Opprinnelig skrevet av Karina
Dette tyder altså på, at adrenalinen (binyrerne) skal bruge denne stilmuli for at kunne komme til at danne en (over)dosis af hormonet og som viser sig at bedre de syges velbefindende. Der er måske slet ikke tale om en (over)dosis, men om den RETTE dosis, som binyrerne hos den syge bare ikke "selv" kan komme op på, uden hjælp af (i dette tilfælde) en køretur i høj fart. Anitab havde vist skrevet her et sted om det "adrenal-tilskud" fra England hun brugte på anbefaling af Dr. Patterfield, til understøttelse af binyrerne = cortisol. Det er faktisk meget interessant.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Insulinresistent - Armour vs Liothyronin?
Av Marin Grense i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 15Siste melding: 22-05-08, 21:51 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Armour og Liothyronin
Av Berit S i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 20-12-07, 18:21 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47 -
har levaxin og liothyronin-kan jeg bli bedre med armour?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 31-08-07, 19:26

Svar med sitat

Bokmerker