Viser søkeresultater 1 til 10 av 143
Threaded View
-
30-10-08, 12:55 #11
Re: D-vitamin - stoffskiftepåvirkning ?
Ja, mg=milli gram er en tusendels gram. µg= micro gram er en milliontedels gram.
µ får du ved å trykke på M - tasten og AltGr - tasten samtidig. AltGr er den under komma og punktumtasten.
Ja, jeg måtte iallfall redusere dosen min kraftig. Nå har jeg gått på 2Grain en uke, men det blir nok i minste laget. Er litt ør i hodet.
Dosen var lenge 2,5G, men siden 1.oktober har jeg redusert mer en kvart hver 14 dag. Det har vel kanskje gått litt for fort ned.
Idag gikk jeg opp til 2,25 igjen.
Jeg vet jo lite om dette. Har jo ikke holdt på lenger enn fra en sped begynnelse 1.juli. Og det er ikke så lenge i denne sammenhengen.
Behovet for doseredusering er helt sikkert avhengig av hvor lav D-vitaminstatus du hadde. Det kan se ut som at thyroxindosen er tilpasset denne.
Får å bli sikkrere på dette trengs flere meldinger fra folk om at de må redusere dosen sin fordi den blir for stor når en tar D-vitaminer.
Venter i spenning.
Dere som melder om dette nå har jo ikke tatt særlig stor D3 dose - likevel merkes det.
Jeg er nokså sikekr på at de som starter opp med D3 får noen symptomer. Vær snill å meld oss om dem da ?
Alle mine rare symptomer har vært forbigående, og ikke nok med det, til det bedre etterpå.
så stå på, og la dere ikke stoppe av et midlertidig kvisetryne - hihi• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat

Bokmerker