Hei
Dere har rett alle 3. Gubben skjønner at jeg er syk men kvier seg for å fortelle sjefene at han må være mer borte. Har vært endel med meg etter fødsel. Fikk blodpropp, feildiagnosert med bekkenløsning og derav ødelagt ben med bandasje. Vondere uten bandasje for da hovner det mer opp. Han hadde nettopp vært hjemme i 2 uker i perm mens jeg fikk lymfedrenasje hver dag da det med stoffskifte ble oppdaget.. Egentlig flaks for det var fysio som så det på halsen min.. Gubben sa at jeg var i dårlig form sår jeg klaget på svette og varme.. Ble selvfølgelig litt irritert der jeg satt stille i en stol og svettet.. Og ja jeg er lettere irritert og sint. Kjenner nesten ikke igjen meg selv igjen. Har aldri hatt noe særlig temperament og det merket gubben også. Han var redd jeg hadde blitt ei "gammal drittkjerring" Han blir i skikkelig dårlig form av å ikke være på jobb. Alt hører litt sammen for ham.. Trening før jobb, sykle til og fra, sosialt, spise sundt, være på jobb. Hjemme tror jeg at han føler han råtner, han spiser usundt, trener ikke osv. Jeg tror han mistenker meg for å ha mer behandling enn nødvendig så jeg tok han med til fysio. Men i går ville hun at jeg skulle fortsette litt til.. Jeg sa til fysio å sette opp mindre timer enn hun anbefalte, men gubben ble allikevel sur og lurte på om det var jeg som hadde bedt om mer behandling.. Men i går kl 21.00 når han kom hjem var han full av dårlig samvittighet, hadde med marsipanbrød og søte ord. Jeg synes også jobben burde lære opp flere. De må bruke masse penger på konsulenter når han er borte. Det positive med gubben er at han er veldig pliktoppfyllende, har en enorm arbeidsmoral, skulle bare ønske han prioriterte familien nå litt til jeg fikk medisiner ihvertfall. Jeg kan ta meg av babyen, men jeg sliter meg ut på det..Vi bor i ett sted uten så mye nettverk og tviler på at jeg ville fått noen offentlig hjelp så lenge far kunne ha vært hjemme i permisjon mens jeg nå er sykemeldt. For å være helt ærlig er det litt flaut å spørre om hjelp til å ta seg av barnet sitt fordi gubben vil jobbe.. Nei fra nå skal jeg ihvertfall ikke takke nei til oppfølging for hans del. Skal til AKer i dag så håper å få greie på mer om sykdommen og at jeg kan få medisin som gjør
at humøret og formen stiger Og ja jeg ville at dere skulle si at jeg var veldig syk og at han er en DUST men mest av alt ville jeg få lagt ut og av meg irritasjonen jeg føler inni meg. Hjelper utrolig å få skrevet det ned her