Tusen takk for svar Baremei.

Fastlegen jeg går til er jeg egentig veldig heldig som har, på alle andre områder er jeg veldig fornøyd med han, så jeg tør rett og slett ikke bytte.
Har hatt to andre leger som heller ikke har tatt problemene mine på alvor, og jeg har skjønt at det faktisk gjelder en veldig stor andel av legebestanden. Dessverre. :(

Jeg ser nok veldig frisk og sterk ut, er en mester i å klistre på smilet og rette opp ryggen. Er nok ikke alltid det er en fordel, for det er nok ikke ofte folk skjønner hvor dårlig jeg egentlig føler meg.

Men jeg har bestilt time på Balder i dag, skal dit om drøye to uker. Skal skrive opp alt jeg vil ta opp, for jeg vet hvordan jeg blir når jeg sitter der i stolen.
Jeg orker ikke tanken engang på å skulle måtte jobbe mer en periode for å opptjene retten til sykepenger igjen, så det toget får bare gå for nå.

Men tusen takk for nyttige tips, jeg er fryktelig spent og nervøs. Kommer jeg ingen vei nå gir jeg nok opp, og det har jeg ikke lyst til heller. Jeg vil så gjerne få ha en kropp som fungerer. :(