Viser søkeresultater 1 til 10 av 191
Threaded View
-
26-10-08, 12:57 #28
Re: Enda et nybegynner spørsmål...
Jeg har også tenkt den tanken at problemene mine kan ha startet med lave D3 verdier.
Grunnen til at jeg holder den muligheten åpen er at jeg har redusert Armourdosen siden jeg startet på D3, og jeg var jo oppe i 5G i fjor sommer. Det tålte ikke hjertet, så jeg reduserte til 4G og gikk på det til i juli i år.
Jeg begynte med D3-1.juli, men det tok jo noen uker før jeg var oppe i en brukbar dose. Så fikk jeg hjertebank og smerter i lenderyggen og diverse symptomer som jeg var litt redd.
Skremselspropaganda virker på meg også, så jeg stoppet helt med D3 en uke og reduserte også Armourdosen - og jeg ble bedre, men så ble jeg verre igjen og startet opp igjen med D3.
Jeg fortsatte med å øke D3 og senke Armour og nå har jeg forsøksvis satt ned Armourdosen til 2G og D3 til 55µ.
Jeg er jo helt brennsikker på at det er D3 dosen som gjør at jeg kan senke Armourdosen så mye. Det er ingen andre endringer - alt det "andre" er som før.
Det bringer tankene inn på at hvis jeg hadde fått D3 i større doser istedenfor Levaxin den gangen, så hadde jeg kanskje unngått hele Dr......en !
Det er jo ikke påvist antistoffer hos meg.
Jeg vet heller ikke om jeg noen gang får svar på det spørsmålet.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41 -
Enda et spørsmål; om T3 denne gang :-)
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 02-06-08, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker