Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
24-10-08, 16:38 #8
Re: Lavt stoffskifte og overvekt
Alt som er bra, er bra, er det ikke det?
Man må prøve å fokusere på de tingene som går bedre og bedre.
Det med å miste et pr kilo på et par dager, vel, jeg mister også noen kilo når jeg går på toalettet feks. Det var sikkert en ekkel detalj, men man må ikke glemme å ta med slikt i beregningen. Om man veier seg med eller uten klær er også noe man må huske på. Det kan være greit å veie seg på samme tidspunkt hver dag, feks når man står opp, og da veie seg før eller etter man har tatt turen på skålen, bare at man gjør det med samme rutine hver dag.
Jeg husker at jeg en dag plutselig var tilbake til normalvekten.. Og at overgangen skjedde ganske fort.. Dog, ikke over natten. Men alikevel er det ikke vanlig å gå så raskt ned på noen måneder som jeg gjorde. Jeg ble overlykkelig da jeg oppdaget hvordan livet mitt egentlig skulle være! Hehe.
- Jeg kjenner igjen samtlige av symptomer du nevner.
For noen kan nok vekten rase usannsynslig raskt nedover. Som den gjorde med meg. Jeg håper du får lignende resultat! Men det er viktig med litt forsiktig trening (situps, pushups, ergometersykkel i noen få minutter daglig!) når man går igang med medisineringen. Ã… spise store mengder salat er også veldig bra. Sukker har ingen godt av, og særlig ikke de med alvt stoffskifte. Dette gjør enkelte, inkludert megselv, oppblåste, særlig da i ansiktet. Dette er mine personlige erfaringer!

Svar med sitat
Bokmerker