Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
10-10-08, 17:57 #3
Re: Synkende T3 og depressionssymptomer. Liothyronin?
Du må hellere henvise ham til f.eks. denne artikel/site: Hypothyroidism, T3, Mental Function, and Depression: Medical Journals
Opprinnelig skrevet av gitteh
Du må også forklare ham, at kun depression, som IKKE har sit udspring i hypothyreose - kan behandles med lykkepiller. Hormoninduceret depression vil forblive aktiv og, desværre også, vil tilføje flere problemer, idet medicinen vil påvirke flere og andre psykiske/kognitive funktioner over en bred kam. Det er en dårlig idè at behandle hypothyroid depression med psykofarmaka. Værre endnu: Zoloft, Paxil og Prozac kan forværre både hypothyreose OG hyperthyreose.
Hmm... hvad skal han med en kollega, når alt info findes i forvejen på nettet....? Søgeord: T3 References og endnu bedre: Liothyronin in a time released compounded version - ved det findes, men husker ikke pt produktnavnet.
God bedring
P.S. Se her idiot-typerne, som er årsagen til, at nyttig medicin bliver trukket fra handelen, fordi idioterne bruger den til pjat og pjank! http://www.drugdebate.com/debate/thread ... =false#Msg• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat
Bokmerker