Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
18-09-08, 17:46 #1Hildemor Gjest
Re: Fra 0.03 til 32 i tsh på en mnd??
Hei

Du har høyt stoffskifte og når man behandles med Neo blir prøvene fort litt "ute av kontroll". De spreller litt hit og litt dit en periode. Målet er jo selvsagt å få stoffskiftet under kontroll med Neo, men det er vanskelig når du ikke tar tablettene slik du skal. Det er mulig du kunne unnngått radioaktivt jod hvis du tok medisinene, men det blir bare spekulasjoner. Men det er i hvertfall en forutsetning for å få stoffskiftet ned.
Neo brukes ofte i en til 2 runder. Hvis dette ikke fungerer og sykdommen vender tilbake, blir radiaktivt jod alternativet. Det er det du nå står foran og da er det riktig og viktig at du skal stoppe all bruk av Neo. De har tittet på kjertelen og den produserer for mye noe du har alle symtomer på. Dette må man selsvsagt få under kontroll. Jeg kjenner igjen alle symtomene du beskriver fra min tid som høy, så nå jobber kroppen din på høygir. Lykke til med radioaktivt jod behandlingen og må du ta tabletter etter endt behandling, skaff deg en dosett og sett på en alarm på en klokke eller mobilen din så du får tatt medisiner hver dag slik du skal. Hvis ikke er jeg redd du kommer til å slite i lang tid.

Svar med sitat
Bokmerker