Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
    pandalakris Gjest

Standard Pris på Armour/hvor er det billigst?

Skal igang med å bruke Armour, men mener jeg har lest et sted at det er forskjell på prisene apotekene imellom. Er det noen som vet hvor det er billigst å handle?
    Får resept på 2 grain.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Re: Pris på Armour/hvor er det billigst?

Er lenge siden jeg kjøpte i Norge nå. Prisen på 100stk 2Grains undersøkte jeg på alel apotekene da jeg startet i -04. Da var Vitus-apoteket billigst på 400,-
    Siste gangen jeg kjøpte var det gått opp til 480, så du får ta en sjekkerunde.
    Spør før du bestiller.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    177

Si i fra hvis du får tak i 2 grain noe sted da!

Jeg har hatt inne bestilling på det siden slutten av april, og fikk sist vite at det kanskje kom i uke 48.Har blitt forskjøvet i det uendelige. Inntil det har jeg måttet kjøpe 1 grain som blir nesten dobbelt så dyrt :evil:

pandalakris Gjest

Det var da rart. Jeg spurte på apoteket om hun kunne sjekke lageret, siden jeg hadde lest at det var mangel på Armour. Da sa hun at det sto 56 bokser på lager, så det skulle ikke være fare for at det gikk tomt. Dette var lageret til Norsk medisinaldepot, tror jeg.
    Jeg var klar på at det var 60 mg tabletter jeg skulle ha, så håper ikke hun så feil, for da blir det jammen dyrt dette.

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    177

60mg = 1grain, 120mg = 2grain.

Det er visst ikke noe problem å få tak i 1 grain, merklig nok. Tror jeg betaler rundt 280kr pr boks. I følge damen på apoteket, så kostet 2grain kun litt mer.

pandalakris Gjest

Ringte akkurat apoteket mitt og hun sjekket lageret, og det sto 46 bokser med 60 mg på lager i oslo. Dette var Ditt apotek. fikk prisene også, og for meg var det aktuelt å etterhvert få resept på 120mg, da jeg ville spare 50 kr boksen i forhold til 60mg. Kostet 300 og ettellerannet for 100stk 120mg.

pandalakris Gjest

Sitat Opprinnelig skrevet av bambi
    60mg = 1grain, 120mg = 2grain.

Det er visst ikke noe problem å få tak i 1 grain, merklig nok. Tror jeg betaler rundt 280kr pr boks. I følge damen på apoteket, så kostet 2grain kun litt mer.
    Det var jammen bra du gjorde meg oppmerksom på dette. I mitt hue var 2grain= 60 mg.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Jeg kom over denne : http://thyroid.se/content.php?ArtID=81&CatID=1
    Rull nedover til Thyroid.
    Det er jo "Armour" !
    Prisen : 300sek for 500stk 30mg er jo bare BILLIG. Prisen er ikke oppgitt for den mest brukervennlige (125mG)

Da kan du jo bare ta en fergetur Anisa ?
    Hvis da Svenske apoteker har denne, noe jeg vil prøve å finne ut.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard Sv: Pris på Armour/hvor er det billigst?

Huff det var dyrere enn jeg trodde da. Jeg kjøper dem på Vitus Apotek så får ringe å høre i morgen hva det var de kostet, men merker det jo fort om jeg går uten en stund også. Huff vanskelig valg.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Re: Pris på Armour/hvor er det billigst?

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Da kan du jo bare ta en fergetur Anisa ?
    Hvis da Svenske apoteker har denne, noe jeg vil prøve å finne ut.
    Gid det var så vel, n`Finn. Det ser ud til, at lægemidlet "Thyroid" omtalt på linket, ikke længere er i handelen i Sverige. Øv.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn