Kom meg endelig til spesialist idag etter 3 år med høyt stoffskifte. Han sa det fortsatt var høyt og jeg skal tilbake til uka og få en pille med radioaktivt jod. (Sto et eller annet om at han trodde det var Graves på arket hans) Jeg vil bli gravid og han mente at jeg kunne prøve etter ca. 3 måneder etter endt behandling. Han sa at mange mente man måtte vente 1 år, men at dette bare var tull. Jeg velger å stole på spesialisten min. Hva mener dere?
Leste også et sted at det ikke bør gis jod til kvinner som ikke er ferdig med å få barn? Stemmer det? Jeg vil jo få barn så raskt som mulig.

Har noen her hatt høyt stoffskifte og fått jod? Hvor lang tid tok det før dere merket noen forskjell, og hva merket dere best forskjell på?
Jeg har pr. idag ingen plager med mitt høye stoffskifte. Eneste er at jeg veier 13 kilo mindre enn før, og regner med jeg vil fyke opp i vekt igjen (håper ikke det da)

Må man forresten ligge på sykehuset noen dager etter man har tatt pillen med jod? Legen sa ingenting om det, det eneste han sa var at jeg ikke måtte løfte opp barn osv. de nærmeste dagene