Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
27-08-08, 12:35 #10
Re: Får ikke prøve lio
Jeg har mange synspunkter på det du går igjennom, men ta det som et partsinnlegg - ikke som en sannhet.......den har ikke jeg heller krav på å forvalte.
Det er jo bare tåpelig at man ikke prøver Liothyronin FÃR man går på Cipralex da !
Og hva ville jeg gjort ? hm.
Bestillt Lio på nett og prøvd på egenhånd. Jeg hadde ikke gitt meg - og det er det sikkert mange som har synspunkter på, men sånn er jeg.
Og hadde jeg ikke vært sånn, så hadde jeg antagelig vært død, eller en grønnsak eller noe.
Jeg må bare si at jeg er skuffet over den tenkemåten man bruker som fører til at man heller pusher heroinderivater enn å forsøke Liothyronin når stoffskifteproblematikk er på bordet.
http://www.felleskatalogen.no/felleskat ... 83306.html
Dette er i gruppen selektive serotoninopptakshemmere og er ikke noe man kødder med. De er til for å forsøke om man kan gjeninnsette ditt naturlige serotoninivå.
Har dem målt serotoninnivået ditt først ? Ganske sikkert nope !
De PRÃVER dette også - og foretrekker å prøve dette frem for Liothyronin - og begrunnelsen er at Lioen kan klusse til hva laboratorieinstrumentene får ut at blodet ditt !
IKKE hva DU får ut av blodet ditt !
Dem har ikke først og fremst deg i tankene - og det har de avlagt ed på at de skal ha !
Og hvordan takler man sånnt ?
Ja, jeg vet hvordan.......
Men hvær og en må jo finne sin egen vei ! Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvordan overbevise endokrinologen om å få prøve Liothyronin?
Av Lissa i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 0Siste melding: 21-10-11, 11:44 -
Fikk prøve Liothyronin
Av jorunnhf i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 18Siste melding: 01-10-10, 13:53 -
Jeg er så tungpusten! Tåler jeg ikke Levaxin & Liothyronin?
Av Flower i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 8Siste melding: 29-12-09, 18:03 -
Får ikke Liothyronin...
Av Carro i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 05-05-09, 02:00 -
Skal prøve Liothyronin over helga, men har det bivirkninger?
Av gutt_81 i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 30Siste melding: 12-07-07, 17:42

Svar med sitat

Bokmerker