Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
27-08-08, 10:50 #9
Re: Får ikke prøve lio
Hei igjen
Vært ny tur hos legen i dag, og er nå satt på antidepressiva. Jeg er som en jojo i humøret, og går fra kjeller til førsteetasje (lenge siden jeg besøkte loftet :( ) ustanselig. Har mer energi enn før operasjonen for et år siden, og ser at ting som hår og slikt også har blitt bedre. Men formen klarer jeg ikke å stabilisere, ei heller psyken. Jeg blir veldig usikker på hva som er årsaken til de psykiske svingningene (har forsøkt å skrive ned formen dag for dag i tre mnd), men orker ikke ha det slik lenger. Har derfor tatt min første cipralex i dag - i ren resignasjon føles det som. Men - med de blodprøvesvarene jeg viste til i første innlegg - kan det være stoffskiftet som gir meg slike plager, eller må jeg bare erkjenne at stoffskiftet nå er veløregulert som legen sier, og at det må være andre årsaker?
Dahlia
Lignende tråder
-
Hvordan overbevise endokrinologen om å få prøve Liothyronin?
Av Lissa i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 0Siste melding: 21-10-11, 11:44 -
Fikk prøve Liothyronin
Av jorunnhf i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 18Siste melding: 01-10-10, 13:53 -
Jeg er så tungpusten! Tåler jeg ikke Levaxin & Liothyronin?
Av Flower i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 8Siste melding: 29-12-09, 18:03 -
Får ikke Liothyronin...
Av Carro i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 05-05-09, 02:00 -
Skal prøve Liothyronin over helga, men har det bivirkninger?
Av gutt_81 i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 30Siste melding: 12-07-07, 17:42

Svar med sitat

Bokmerker