Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
-
18-08-08, 17:12 #11
Re: Har jeg bare vært veldig heldig tro?
Takk for tilbakemeldinger:-) .
Hildemor: Jeg har heldigvis ikke fått konstatert diabetes så langt i livet... men stor fare er det vel at jeg kan få det da både bestemor og mor har det. Men der har jeg sjekket meg jevnlig de siste årene da da jeg desverre også er en STOR godtegris
Jernlageret var kanskje noe lavt sist jeg sjekket.
Skal absolutt prøve ulltråden rundt bena ja, om man kan kutte ned på noe medisiner er det jo topp. I dag har jeg elers hatt en dag hvor jeg har vært helt tappet for energi så jammen i meg går det opp og ned i formen.
n'finn: jeg har heldigvis ikke kramper i bena, kun en ubendig trang til å måtte bevege bena (særlig det ene) når jeg ellers prøver å slappe av enten det er seg å sitte foran TV'n på kvelden eller man skal sove :( ... hender faktisk også at det går i armene også men det er sjeldnere.
Har du prøvd Hildemors råd du da med ulltråden? jeg kommer ihvertfall til å prøve, så får vi se om det hjelper på meg også
-
21-08-08, 08:35 #12
Ang restless legs og prøve en ulltråd rundt bena om natten som Hildemor har god erfaring med, så hjalp det desverre ikke noe på meg :( ... men det var jo forsøket verdt da - så får nok bare fortsette med Sifrolen min som ihvertfall hjelper
selv om det er noe shit å putte i seg tabletter for alt så veier en god natts søvn opp for mye
-
21-08-08, 20:34 #13Hildemor Gjest
En god natts søvn er viktig, men har du gitt opp ulltråden allerede? Du må ha den på hele tiden, ikke bare om natten og vil nok ikke merke virkning før etter en uke eller 2. Men det er selvsagt ingen garanti for at dette virker på deg, selv om det hjelper meg
-
21-08-08, 20:59 #14
Upps, litt utålmodig er jeg kanskje ja... kjent for det - har prøvd 3 netter og ga opp ved 1-2 tiden når jeg var like urolig. Har gått med de om dagen også og trodde i mitt "blonde" hode at det ville skje noe med en gang nesten
. Tok for sikkerhets skyld en på hvert ben også. He he. Vi prøver igjen vi så får jeg være litt mer tålmodig denne gang.
-
22-08-08, 18:15 #15Hildemor Gjest
Hehehe tålmodighet er en dyd sies det, og det er vel fordi nettopp mange av oss forventer at ting skal skje fortfort
Vel, det er et "kjerringråd", så du får ta det for det det er. Fungerer det, så er det jo supert. Fungerer det ikke har du bare flydd med litt tråd rundt bena en stund hehe. Jeg har også en på hvert ben og bruker forskjellige farger. Kan jo lage en ny trend ut av detta hvis jeg henger på litt dill og dall ;)
-
17-02-09, 23:00 #16
Sv: Har jeg bare vært veldig heldig tro?
Hallo igjen - det var jammen en stund siden jeg har vært her inne nå.
Har siden sist tatt 3 nye blodprøver i okt, nov og januar og alle har vært stabile og fine - FT4 har ligget på ca 14,7 de siste gangene og jeg har nå gått fra å ta 6NeoM 5 mg pr dag, til 3, og 1 og nå tar jeg 1 annenhver dag. Formen er ikke helt på topp alikevel føler jeg men dette tar vel tid...
Men så til en ting jeg lurer på. For ca 3 uker siden merket jeg en veldig hevelse i høyre ben, og veldig smerter rett bak kulen nede på ankelen. Fikk heldgivis time hos lege samme dag da de tenkte litt på blodpropp - men hadde ikke symptomer på det ved undersøkelse så legen kom frem til at jeg hadde en betennelse i bløtvevet rett bak "ankelkulen" uten at jeg overhodet har noen formening om hvordan jeg skal hå fått det
Fikk så Voltaren som jeg har gått på i ca 15-16 dager - men hevelsen er ikke blitt mindre, tvert om.
Ringte med legen etter en uke på Voltaren og ingen endring i hevelse men fikk beskje om å prøve en uke til..... uff man føler seg jo litt masete med å ringe legen hele tiden også
Så det jeg lurer på er om det kanskje kan ha en sammenheng med at jeg har trappet ned på medisinene?? .... hadde en veldig hevelse i benet i sommer også men det var i andre benet og fikk da Diural for det ......er det noen her inne har vært borti det samme??
Uansett hyggelig med tilbakemeldinger
Svar med sitat
Bokmerker