Hei igjen Jeg regner med at du har sjekket deg for diabetes og jernmangel som kan gi restless legs? Jeg har det til tider selv, men jeg fulgte min mors anbefalinger med å knyte ulltråder rundt anklene, og tro det eller ei, borte blir det. Glemmer jeg trådene etter dusjing dukker det opp igjen. Det er jo verdt et forsøk for deg også. Jeg bruker de hele døgnet Bedre enn å behøve å bruke enda mer medisiner er det i hvertfall. Noen sier at E-vitaminer kan ha effekt, det hjalp meg når jeg var gravid og hadde dette, men har ikke forsøkt det denne gangen siden ulltrådene gjorde susen

Mangel på søvn kan man bli helt tussete av - huff! Nå sover jeg 8-9 timer i døgnet, men når jeg var høy var det grusomt, en time søvn, en time våken. Var jeg heldig fikk jeg 3-4 timer sammenhengende. Men det har heldigvis roet seg. Jeg håper det gjør det for deg også, for dette påvirker oss i så stor grad.

Ja jeg forstår at du er spent på prøvene dine, jeg skal selv ha nye om en mnds tid. Men husk at prøvene ikke er det viktigste, selv om de gir en indikasjon på hva som foregår med stoffskiftet ditt i forhold til justering av Levaxin, det viktige er hvordan du føler deg Godt du har en god lege - det er viktig når man har denne sykdommen. De behøver nødvendigvis ikke ha kunnskap om alt det merkelige som foregår med oss, men de bør være lydhøre