Jeg forstår din frustrasjon over ikke å føle deg helt bra - hvem av oss har ikke vært der og er der fortsatt til tider. Det er noe med at man har fått en kronisk sykdom som influerer på hele kroppen.

Du er relativt ny i "gamet" og dette tar tid - enten du vil eller ikke, og jeg vet at det er vanskelig å måtte avfinne seg med det.

Denne tsh'en kan virkelig svinge, det er jeg et eksempel på - jeg har på målinger i år hatt tsh på over 30, flere på 20-tallet og nå sist 10.2. Formen har imidlertid vært den samme hele veien. Men det skyldes at FrittT4 har ligget stabilt på 16-17 og FrittT3 på alt fra 5.8-6.9. Derfor har jeg faktisk vært i relativt god form

Så problemet er som regel npr Tsh stiger og de 2 andre synker. Da kommer symptomene på lavt.

Jeg har ingen gode råd å komme med, i noen tilfeller tar dette laaaaaang tid og mange justeringer opp og ned før ting faller litt på plass. Det eneste jeg kan si er at tiden vil føre til mer stabilitet og forhåpentligvis vil du da føle deg bedre enn du gjør i dag