Viser søkeresultater 1 til 10 av 143

Threaded View

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Samme har jeg registrert livene.
    Det var nok et sjokk ja.
    Og jeg har fortsatt resusert Armourdosen til 3Grain - tross dette har jeg et par tiendeler høyere morgentemp.
    Ã… øke D-vitaminet er vel egentlig enda treigere enn å endre stoffskiftet, så en må vente med å vurdere resultatene.

Det går utrulig med D vitamin !
    Jeg behøver ikke spise salt for å unngå leggkrampene mer.
    For mitt vedkommende finnes en klar sammenheng mellom salt, D-vitamin og leggkrampene, men hvordan denne kan forklares har jeg ikke greidd å finne noe om.
    Og heller ingen forklaring på hvorfor jeg må redusere Armourdosen fordi jeg tar D-vitamin.
    Jeg har jo redusert fra 4 til 3Grain/dag i forrige uke fordi det oppsto hjertebank. I går kveld fikk jeg igjen så høy hvilepuls at det oppsto hjertebank. Hvilepulsen har vært noe høy før i uka, men det har ikke banket - ikke før i går kveld.
    Så da så - 3Grain er for mye når D-vitaminet kikker inn. Jeg blir nødt til å redusere ukedosen den kommende uka, men til hva ? 2,5G ? 2G ?
    Det får hvilepulsmålingen i morgen tidlig avgjøre.
    Jeg har mange insitamenter for å redusere dosen, men ett også for å øke den - jeg kremter, og både styrken og frekvensen på kremtingene har økt i det siste. Det kommer garantert av for lavt stoffskifte, noe jeg absolutt ikke kjenner noe til ellers.

Av og til kjenner jeg noe i kjertelområdet. Meget svake smerter eller ett eller annet litt "tykt" i halsen.
    Det gjør jeg i dag.

Dagsdose Armour : 2G
    Dagsdose D3 : 40µg
    Sist endret av Admin; 06-09-09 kl 13:53 Begrunnelse: Slår sammen 2 innlegg fra 1 tråd
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn