Viser søkeresultater 1 til 10 av 143
Threaded View
-
16-07-08, 21:33 #10
Jeg trente i går da, men kvilte idag.
Det ser ut som at det å starte med D3 skapte en voldsomt reaksjon i kroppen - selv om starten var meget moderat. Jeg merker at ting og saker er påvei til å bli slik det var før jeg begynte med D-vitamin. Både treningspuls og hvilepuls er nesten nede på kjente verdier. Pulsklokka registrerer også dette i testprogrammene. Sår som ikke gror på hver side av nakken er på plass igjen. Men legga er bedre ! Og ikke noe hold i sia når jeg løper fort - et stort hurra for det !
Jeg lurer på om de 3G jeg tar vil være nok. Det har det aldri vært og jeg vurderer å øke dosen noe før jeg merker behov - før symptomer melder seg. Jeg holder igjen, men er usikker. Det kan jo være at D vitaminet gjør dosebehovet mindre og at mine blodverdier kanskje kan nærme seg et akseptabelt nivå - det er å håpe, men hvem vet ?
Jeg er også usikker på om jeg skal beholde dagens D3 dose eller om jeg skal øke den til 40µg/dag neste uke.
Det er en stund til - vi får se.
Dagsdose Armour : 3G
Dagsdose D3 : 30µg• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat

Bokmerker