Viser søkeresultater 1 til 10 av 143
Threaded View
-
11-07-08, 23:06 #7
Jeg sørger for å ta ekstra av det kroppen bruker i forbindelse med D-vitamin - magnesium og kalsium. E-vitamin er det i D-vitamintabletten (det står ikke hvor mye) Den jeg bruker er Apotekervare nycoplus D-vitamin 10µg.
Så kom ikke noe av svaret mitt med - jeg har vel trykka feil.
Til Hildemor og Livene skrev jeg noe sånnt som at vi er jo egentlig noen steinaldermennesker, så vi burde sikkert være mer i sola.
Det har vært endel skremselspropaganda og ozonhull - vel sikkert journalist-tolkinger av hva forskere som ikke har den hele og fulle sammenheng har uttalt seg om.
Jeg har hatt to små sår på hver side av nakken som ikke har grodd - i flere år. Nå er de nesten borte, jeg kjenner at de leges.
Kløinga på ryggen er også borte.
Det er jo ganske pussig hvis det nå er mangel på D-vitamin jeg har. Det har jeg i så fall hatt leeeengee, og det kan meget vel ha startet med en mangel når jeg tenker tilbake.
Dosen min varierte etter høyvekta på Moss. Armourdosen har også variert noe. Nå har jeg halvert den - bruker 2G/dag. Hvor lenge det holder er ikke godt å si, men jeg kjenner meg rikelig dosert foreløpig. Skulle ikke undre meg at jeg blir dosestabil også ?
Det er vel ikke så farlig om jeg råder alle til å prøve D-vitamin i større doser en tid ? Kan jo hende det kan hjelpe flere.
Fikk forresten ny forsyning av Armour idag, så det er da å få kjøpt nå iallfall.
Hviledag i treninga - en time bak en selvgående gressklipper på en rufsete plen er hvile - aktiv hvile som det vel heter.
Og D-vitamininntak - hvis huden min virker da ?
Pussig at morgentempen bare var 36,4 - det kjennes helt anderledes ut !
Så ble det masse butikktråkking og enda mere datajobbing med knottens datamaskin.
Sims er visst svære greier......?????
Og eting da - og får man være fornøyd ?
Selv om en ikke fikk tid til å trene.
Som Per Knut Ã…land sa :
En dag uten trening er en dag uten mening.
Og jeg er enig - men tør ikke si det høyt........Sist endret av Admin; 06-09-09 kl 13:49 Begrunnelse: Slår sammen 2 innlegg fra 1 tråd
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat

Bokmerker