Jeg spiser sundt, men vanskelig å trene når jeg ikke orker normalt husarbeide engang da..

Som jeg skrev så har jeg ingen problemer med depresjoner og angst etter at jeg kastet "lykkepillene" for 3 år siden.
Da jeg var medisinert for dette og var langt langt nede så var jeg alikevell på tur med bikkja. sminket meg hver dag. Gjorde husarbeid hver dag og leste en masse. Nå orker jeg ingenting, ikke å sminke meg engang.
De symptomene jeg har nå kom sakte men sikkert etter ett svangerskap som gikk galt i august -07. Måtte til utskrapning. og noen uker etter dette igjen så ble jeg innlagt på sykehuset pga nyrebekkenbetennelse... Etter dette så kom symptomene sakte men sikkert, og fikk bare flere og flere plager.

Legen var først bekymret pga det høye blodtrykket, men ville avvente det. Har ny fastlege pga flytting og jeg har bevist ikke sagt noe til om at jeg er uføretrygdet eller hvorfor.. Ville han skulle utrede meg uten å vite dette, men for en uke siden så spurte han om jeg trengte sykmelding og da måtte jeg jo fortelle han det... Da snudde han på alle områder og sa bare at blodtrykket mitt trengte vi ikke å bekymre oss over og alle symptomene mine kommer nok av depresjon... Fikk beskjed om å gå hjem å slappe av, var sikkert ikke så sliten for jeg hadde jo klart å komme meg til han..

Vel det gikk som jeg fryktet... nå gidder han ikke å utrede meg noe mere. Og samme kan det være for jeg har helt mistet tillitten til han som lege..

Godt mulig at det ikke er problemer med stoffskifte jeg har, men hadde vært greit å finne ut hva det er.. Skal jeg fortsette sånn som nå så vil jeg garantert få problemer med depresjoner og angst igjen...

Ble ikke så mye klokere etter svaret ditt Hildemor. men takk for at du gadd å komme med dine synspunkter