Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn
Muligheten for at du må gjennom en periode med lavt stoffskifte er nok sansynlig. Det må til for å bygge opp kjertelen igjen, men du behøver ikke få verre symptomer enn de du har.

Selv om kjertelen min var uhelbredlig og død så fikk jeg det bedre i over en uke når jeg sluttet med Levaxin - jeg må nok ha reagert på den.
Symptomene var slik som du beskriver og jeg tolket dem som noen høye og noen lave.
Jeg sluttet av og til når jeg ikke orket symptomene mer - bare for å få fri litt, og få noen andre symptomer istedenfor.

Det KAN jo være slik hos deg også ?
Så prøv - du blir neppe verre......
Vel...jeg har det like ille nå, jeg....3,5 uke uten Lev tror jeg det er nå og har ikke merket noe verre eller bedre....eller, jeg holder på med dette stresset i kroppen og tanker som flyr og krisemaksimering og gråting. Nå har jeg greid å støte fra meg kjæresten denne uka også fordi han blir lei av at jeg er stille og plutselig gråter og begynner å ta opp ting jeg er tilsynelatende misfornøyd med - noen ganger føler man jo for å henge det på kroker....selv om det kanskje er stoffskiftet som herjer....

Orker ikke mer fastleger - kanskje en tur på Balderklinikken er neste stopp?....

Kan ikke slutte i jobb og miste kjæresten og styre sånn oppe i hodet mitt og få så lite ut av hverdagen og livet generellt hvis det er noe jeg kan gjøre for å få det bedre... Lang kamp. Det vet dere alle....