Viser søkeresultater 1 til 10 av 145
Threaded View
-
19-06-08, 21:02 #10
Tusen takk for hurtig svar
Nå ble jeg glad.
Jeg føler det som en lettelse på en måte, samtidig som jeg ikke vet hva som vil bli bedre eller om det vil bli bedre i det hele tatt. Det jeg merker iallefall er at både hormontabl. jeg tar for overgangsalderen og at jeg da i tillegg har tatt Levaxin, har gjort enkelte ting vondt verre. Når jeg da kom til legen min på mandag, fortalte hun meg om min genfeil og som hun uttalte "jeg tror kanskje ikke du skal ha Levaxin" .
Så satte hun seg ved pc'en og skrev en begrunnelse for hvorfor jeg skal forsøke kutte det ut og jeg satt med et "er dette mulig?"- igjen. Jeg trodde jo aldri jeg skulle kunne slutte med levaxin etter at legene jeg har vært innom har uttalt at det er noe jeg MÃ… TA resten av livet, så skulle da en gentest kanskje motbevise alt . Vel, det gjenstår jo å se, men dette ville nesten være som et under, føler jeg
Her har jeg gått på Levaxin i snart 4 år, ikke har jeg følt meg bedre, tvert i mot, jeg har vært slapp, hatt en forstoppelse uten like og en tiltaksløshet og slapphet som ikke ligner noe. Nå har jeg fått motivasjon til å leve og jeg har ikke lenger en så ille forstoppelse. Det begynner å hjelpe på .
Har merket noe slapphet i det siste, men det kan jo ha en sammenheng med hormontablettene som jeg tar mot overgangsalderen, da spes. før menstruasjonen.
Jeg er så spent på alt dette , om det stemmer slik hun antyder
I så måte føler jeg for å rope det til alle legene jeg har vært innom som har feildiagnostisert meg
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 12-12-10, 11:49 -
Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Av mor3barn i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-10-07, 12:31 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker