Viser søkeresultater 1 til 10 av 145
Threaded View
-
19-06-08, 16:13 #10
Jeg skal forsøke kutte ut Levaxin, hva nå ?
Jeg skal forsøke kutte ut Levaxin over en tid for å se om det har en positiv eller negativ effekt på kroppen. I samarbeid med legen altså.
Jeg startet med nedtrappngen for to dager siden, gikk fra 50 til 25 microgr. Levaxin, men hvor lang tid skal man bruke på en slik nedtrapping ? Jeg har hørt det kan være en belastning for hjerte om man kutter den ut på et blunk ?
Jeg har foreløpig ikke merket noen forskjell, men så er det ikke lenge siden jeg halvverte dosen heller
Grunnen til at jeg skal forsøke dette er fordi legen jeg går til har nå funnet ut at jeg har en feil i arvemateriale/ genfeil i kroppen (etter å ha tatt en gentest) som har gjort det slik at jeg kom i overgangsalderen i en alder av 23 ( i dag er jeg noe eldre) og som da har medført at stoffskifte mitt ble for lavt. Hun uttalte ved mitt siste legebesøk som var på mandag at det kunne hende at jeg ikke skulle ha Levaxin likevel, at hormontabl. kan holde dette i sjakk. Hm..
Hva tenker dere ?
Jeg syntes tanken hennes var interessant
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 12-12-10, 11:49 -
Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Av mor3barn i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-10-07, 12:31 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker