Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Tråd: "Ufarlig" dose kortison?
Threaded View
-
18-06-08, 00:06 #24
Hallo anitab og n'Finn
Jeg har fått en enkel hvit resept på 5 mg - 50 stk Prednisolon-tabletter. Hjelper ingenting det heller.
Vann med havsalt i har jeg forsøkt, sikkert i en av linkene dine jeg leste om det tidligere anitab. Og hvis du ikke følte deg bedre av det, så var det ikke det du trengte, så vidt jeg husker og forstod. Så etter noen ganger skulle jeg da ikke ha mer enn det - blærk! Om det kan ha virkning på krampene mine, det aner jeg jammen meg ikke.
I dag har jeg ellers vært til en annen lege som så ut til å ha en annen vinkling/tilnærmingsmetode til mine plager. Det var meget interessant. Hun satte ord på så mange av de tingene jeg selv har fundert nå på de siste årene. Jeg lot henne snakke, fordi jeg var engstelig for å si for mye og få en eller annen merkelig reaksjon. Så jeg håper det inderlig holder, det blir veldig spennende fremover. Vet ikke om det er noen kur, men bare å bli møtt med seriøsitet og forståelse - det er i det minste balsam for sjelen.
Jeg vil ikke fortelle om dette enda her inne, kanskje aldri, vi får se. Jeg føler meg rett og slett litt utrygg her inne etter stenging av tråd sist. Egentlig uten forvarsel for min del, og jeg kan ikke se at vi har gjort noe "galt". Jeg har ikke bruk for de ekstra belastningene det medfører å skulle spekulere og bearbeide slikt. Møter egentlig nok av slikt ute i den "virkelige verden", og jeg trodd at Sonjas var bedre enn som så. (Og det er vanskelig nok å "utlevere" seg som en til tider gjør her, så man blir da litt sårbar for andres respons.) Men, men, ingen er jo fullkomne. Vi får se hva som skjer fremover. Har jo vært så artig, lærerikt og hyggelig å drøfte med en del av dere her inne. Og mange har jeg jo fremdeles kontakt med på mail og annet, så jeg går jo ikke tomhendt herfra - hehe
Mine aller beste ønsker til dere!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker