Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Helsevesenet
Hybrid View
-
09-06-08, 23:49 #1
Bruker
- Medlem siden
- May 2008
- Meldinger
- 17
Tingen er faktisk sånn, skummelt nok, at de som jobber i helsevesenet mange ganger er korruptet, og det er fakta, hørt det fra bekjente som har jobbet på sykehuset, de lurer pasientene trill rundt, for pengenes skyld, om så det går over pasientens liv eller død.
Så meste parten av jobben må man håpløst nok gjøre selv, og hvis ikke legen vil hjelpe deg så har jeg her er noen greie metoder:
-For å sjekke Fritt T3 blodprøve:
si at du vil ta blodprøven på sykehuset og ikke på legekontoret. Du får da et blodprøve skjema med deg, da kan du selv merke med blyant under fritt T3, og så ringer du bare kontor dama på legekontoret etter noen dager får å høre svaret. Gjør selv alltid dette, fordi legen min mener at fritt t3 er uten betydning, noe jeg er sterkt uenig i.
-Liothyronin: hvis du har levaxin fra før av, så bare lyv til legen og si at du har prøvd liothyronin og at dette hjalp veldig på dine symptomer, og at du trenger ny resept. Si at du fikk det av en annen lege i den nærmeste andre byen du bor ved, derfor kan ikke den legen være din fastlege fordi det er for lang vei, det er mindre sjanse for at den opprinnelige fastlegen sier nei til liothyronin hvis du sier du har prøvd det før og at du merker virkningen
Armour thyroid: enda mer vrient enn liothyronin, men du kan jo prøve samme måten. Ellers går det også ann å kjøpe armour thyroid fra nett, bare søk på ''buy armour thyroid'' på google. Hvet også en annen metode som går litt mer mot det kriminelle som funket utmerket enkelt for meg. Har ikke noe dårlig samvittighet for det, jeg prøver bare å kunne leve som alle andre normale mennesker! men best å prøve alt annet først, så vil ikke si noe mer om den metoden.

Svar med sitat
Bokmerker